Her vil du som aktivist i LAG finne nyttige verktøy du kan bruke når du skal lage aksjoner eller eventer.
Denne siden er fortsatt under utvikling og vil etterhvert få mer spennende og nyttig innhold.
Skal du stå på stand for LAG? Her er litt tips og triks om ting du kan snakke om. Aktiviteter du kan gjennomføre og måter folk kan engasjere seg på. Det å stå på stand er en flott måte å rekruttere flere folk til lokallag og arbeidsgrupper.
I profilmanualen finner du byggeklosser som logo, farger og skrifttyper, samt praktiske verktøy (fotoramme og andre elementer). Alt dette definerer LAGs visuelle identitet. Bruk manualen til inspirasjon for ditt lokallag og din arbeidsgruppe, og husk at alle skal følge retningslinjene for bruk av LAG-Norges profilelement
LAG-Norges logo finnes i fem (5) versjoner: hovedlogo, hovedlogo hvit (negativ), liggende logo, emblem og kart. Det finnes også versjoner av LAG-Norges logo på nordsamisk, sørsamisk og lulesamisk som kan tas i bruk. Se retningslinjer for bruk av logo i "LAGs profilmanual og visuelle identitet".
Se og last ned LAGs logoer